Sosyal Medya Varlığınızın Analizi
Hedef Kitle Araştırması
Rekabet Analizi
Pazarlama Hedefleri
Doğru Sosyal Medya Kanalları
Profillerin Optimize Edilmesi
Sosyal Medya Varlığınızın Analizi
- Hesap Bilgileri
- İçerik performansı
- Kitle ayrıntıları
- Ücretli sosyal medya uygulamaları
Hedef Kitle Araştırması
- İlgi alanları ve hobiler
- Satın alma alışkanlığı
- Hedefler
- Arzular/ihtiyaçlar
- Tercih edilen sosyal medya platformları
- Hoşlandıkları içerik türleri
Rekabet Analizi
- Trend sosyal medya uygulamaları
- Niş çalışmalar için alakalı içerik fikirleri
- Kurumunuza değer katan sosyal medya kanalları
- Yeni hedef kitleler
Pazarlama Hedefleri
- Erişim – erişim sonrası, izlenimler, sesin payı, kitle büyümesi
- Etkileşim – tıklamalar, beğeniler, yorumlar, paylaşımlar, bahsetmeler
- Dönüşümler – tıklama oranı , tıklama başı maliyet, hemen çıkma oranı, sosyal medya dönüşüm oranı
Doğru Sosyal Medya Kanalları
- Hedef kitle takibi – Her kanalın demografisine bakarak kitlenizin en çok kullandığı platformlar
- Hedefler – Sosyal kanallarınızın hedeflerinize ulaşmada sizi nasıl destekleyebileceğinin değerlendirilmesi
- Kurumların analizi – Benzer alanda çalışma yapan kurumların kullandığı platformları ve her birinde ne kadar başarılı oldukları
Profillerin Optimize Edilmesi
- İlgili olanların geliştirilmesi.
- Stratejinize uygun olmayanların kaldırılması.
- Kurumunuzun adını kullanan sahte hesapların ve olumsuz yorumların takibi.